درآمدی بر نشریات دانشجویی
درآمدی بر نشریات دانشجویی
هنر نوشتن در نشریات دانشجویی و حرفه ای
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, توسط مهدی امید |

مسئول اداره نشریان دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: برنامه ریزی لازم جهت برگزاری هفتمین کارگاه آموزش روزنامه نگاری ویژه فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان با دعوت از اساتید مجرب این حرفه در این دانشگاه انجام شده است.

امید افزود: در این کارگاه مبانی خبر ، خبرنگاری آنلاین، گزارش، مصاحبه، مقاله نویسی، اخلاق مطبوعاتی، حقوق مطبوعات، آیین نامه نشریات دانشجویی، گرافیک و صفحه آرایی ، آیین نگارش و ویرایش مطبوعاتی  و جریان شناسی رسانه ای مدیریت محتوا و نیروی انسانی در نشریات دانشجویی به فعالان نشریات دانشجویی این دانشگاه آموزش داده شد.

وی به فعالیت بیش از 45  عنوان نشریه دانشجویی فعال در دانشگاه لرستان اشاره کرد و گفت: نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در سال 92 در رتبه بندی کلی نشریات دانشجویی دانشگاههای کشور در جایگاه چهارم قرار گرفته اند و در همین سال هفت رتبه برتر را در جشنواره نشریات دانشجویی کشور کسب کردند.

مسئول اداره نشریان دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: از سال 85 تاکنون نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان موفق به کسب 28 رتبه برتر در جشنواره های سراسری مطبوعات، جشنواره های نشریات دانشجویی و نمایشگاه بین المللی مطبوعات شده اند که این مساله پس از سال 85 برای نخستین بار در دانشگاه لرستان رخ داد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.